Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice
Sláma, Miroslav
Sláma, M. Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice. Diplomová práce. Brno: MZLU v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá slevovými portály a jejich vlivem na chování spotřebi-telů při nákupu dovolené. Ke zjištění charakteristického chování spotřebitelů a vlivu slevových portálů při nákupu dovolené bylo využito metod dotazníkového šetření (n = 687) a hloubkových rozhovorů (n = 11). Na základě zjištěných infor-mací byly předloženy výsledky primárního výzkumu a byly vytvořeny obecné i konkrétnější závěry ohledně dopadu slevových portálů na cestovní ruch v tuzemsku.
Využitie nástrojov online marketingu na trhu zlavových portálov
Pasch, Roman
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji, jako způsobem dosažení firemních cílů na trhu slevových portálů. Cílem práce je zvýšení efektivity prodeje zvolené firmy na tomto trhu. Vlastní práce se zaměřuje na trh slevových portálů v České republice, vymezuje specifika tohoto trhu a budoucí trendy. Dále je použita analýza chování potenciálního zákazníka a analýza chování konkurence jako zdroj informací pro návrh marketingových aktivit. Výsledkem práce je zavedení brand marketingu do online marketingových nástrojů a vyčíslení nákladů spojených s navrženou strategií.
Kvalita produktov CR na zľevových portáloch
Malíková, Zuzana
Bakalářská práce se zaobírá problematikou vnímané kvality produktů cestovního ruchu, nakupovaných na slevových portálech. Hlavním cílem je zhodnotit vnímanou kvalitu a následně ji porovnat s vnímanou kvalitou produktů cestovního ruchu, nakupovaných přes cestovní kanceláře a cestovní agentury. Na základě výsledků dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 221 respondentů ze Slovenské i České republiky, byla identifikována nejčastější negativa a pozitiva spojená s nákupem na slevovém portálu a přes CK a CA. Dále následné porovnání vlivů negativ na ochotu opakovat nákup na slevových portálech a přes cestovní kanceláře a cestovní agentury.
Slevové portály
BAGOVÁ, Veronika
Téma své bakalářské práce jsem si zvolila slevové portály. Cílem práce je definovat a analyzovat jednotlivé právní vztahy, které se uskutečňují v průběhu nakupování prostřednictvím slevových portálů. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretický základ, kde se popisuje, na základě jakých smluv může vztah na slevovém portálu vzniknout. Práce se podrobněji zabývá kupní a zprostředkovatelskou smlouvou a všemi jejich náležitostmi. Poté následuje obecná charakteristika slevových portálů. Druhá, praktická část, se zabývá vlastním výzkumem. Výzkum je založen na porovnání obchodních podmínek třech vybraných slevových portálů, které operují na území České republiky, a to Slevomat.cz, Pepa.cz a Hyperslevy.cz. Druhou částí výzkumu je popsání mé vlastní zkušenosti s vybranými slevovými portály.
Slevové portály v oblasti exotických destinací
Těšínský, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zpracování problematiky slevových portálů v oblasti exotických destinací. Především z pohledu spotřebitelů, kteří na serverech hromadného nakupování realizují své nákupy v oblasti cestování. Cílem je analyzovat potenciál na trhu se slevovými kupony, které se týkají cestování. Teoretická část práce se zprvu zabývá vymezením základních pojmů cestovního ruchu a následně je popsána problematika slevových portálů. Následně je představen princip jejich provozování, jejich historický vývoj, současná situace a otázka spolupráce slevových serverů a cestovních kanceláří. Praktická část práce se věnuje zákazníkům slevových portálů a snaží se analyzovat jejich preference při nákupu zájezdu. Po provedení výzkumu jsou hypoteticky předvídány podmínky úspěšné spolupráce mezi servery hromadného nakupování a cestovními kancelářemi. Na základě těchto poznatků je vyvozen závěr a zhodnocení problematiky prodeje zájezdů do exotických destinací přes slevové portály.
Slevové portály v oblasti pohostinství
Müllerová, Veronika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na slevové portály. Nabídka subjektů, která se na slevových portálech objevuje, je velmi široká, z toho důvodu byla zúžena pouze na restaurační zařízení. Hlavním cílem je definovat společné a rozdílné požadavky (očekávání) na slevovou akci ze stran zákazníků, kteří slevové vouchery nakupují a ze stran poskytovatelů slev, kterými jsou, v rámci této diplomové práce, restaurační zařízení. Obsahem teoretické části práce je seznámení s pojmy marketingové komunikace, směřující k online komunikaci se zákazníkem. Dále ústřední problematika, pojetí slevových portálů. V praktické části je proveden rozbor dotazníků od zákazníků slevových portálů a rozhovorů s poskytovateli slevových nabídek. Celá práce je zaměřena na restaurační zařízení, které slevy poskytují v porovnání se zákazníky, kteří ze slevové vouchery nakupují. Závěrem práce je provedeno srovnání společných a rozdílných požadavků obou stran. Výsledky práce mohou sloužit zejména novým restauratérům ke zvážení rozhodnutí, zda nabídku na slevových portálech realizovat a co od ní očekávat. Diplomová práce může sloužit i stálým provozovatelům, kteří již na slevových portálech působí a je v jejich zájmu co nejlépe uspokojovat zákazníkovo očekávání.
Návrh komunikačního mixu vybraného slevového portálu
Šťastná, Kristýna ; Vedra, Ivo (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením vhodného komunikačního mixu vybraného slevového portálu využitím marketingových metod. Teoretická část definuje důležité poznatky, na základě nichž je vypracována část analytická, která obsahuje vyhodnocení současné situace vybraného podniku, která slouží jako podklad pro výběr konkrétních nástrojů komunikačního mixu.
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Horký, Michael ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Abstrakt Cílem této práce je popsat problematiku online marketingu z hlediska jejího praktického využití mezi slevovými portály. V teoretické části jsou definovány pojmy, jejichž pochopení má významný vliv na porozumění zbytku práce a popsány základní nástroje využívané v online marketingu. V praktické části je pak přiblížena situace na trhu slevových portálů a následně jsou analyzovány marketingové aktivity slevových portálů Slevomat.cz, Pepa.cz a Groupon.com. Přínosem práce je poskytnout doporučení pro optimalizaci marketingových aktivit pro analyzované slevové portály a nabídnout souhrn doporučení pro efektivní využití online marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh slevových portálů.
Je Slevomat.cz efektivní marketingový nástroj?
Slavík, Lukáš ; Hronza, Martin (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Část firem, konkrétně 19,42 %, dosahuje po spolupráci se serverem hromadného nakupování Slevomat.cz ztráty. Možným vysvětlením je nevhodnost Slevomat.cz jako marketingového nástroje pro všechny typy obchodníků. Klíčovým faktorem pro zisk firem je v mnoha případech další nákup zákazníků za nezlevněnou cenu. Výsledky naznačují, že na návrat zákazníků k dalšímu nákupu má pozitivní vliv velikost firmy, nabízený druh zboží/služeb, spokojenost zaměstnanců a počet nově získaných zákazníků díky slevové akci. Důležitým determinantem návratu zákazníku se ukázalo být, zda podniky dosáhly po spolupráci se Slevomat.cz zisku a jak vysoká je relativní sleva. Naopak počet prodaných voucherů nemá na návrat zákazníků vliv. Pro inzerující firmu je tak výhodné nastavit optimální kombinaci relativní slevy a maximálního počtu nabízených kuponů.
Vliv slevových portálů na image ubytovacích a stravovacích zařízení
Nováková, Petra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o slevových portálech a jejich vlivu na image ubytovacích a stravovacích zařízení. První kapitola je věnována jejich vývoji a současném stavu v České republice. Další kapitola je zaměřena na prezentaci stravovacích a ubytovacích zařízení na slevových portálech. Poslední kapitola je věnována praktickému průzkumu a přináší zajímavé poznatky od provozovatelů, kteří s tímto způsobem prodeje mají zkušenosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.